Přejete si odebírat
novinky?

Newsletter ▼Newsletter ▲
Česká pošta

Zelená linka: 800 223 000

Firemní kultura

Abychom i v budoucnosti byli nadále moderní společností, která společně se svými zaměstnanci udává trendy, musíme v naší firmě sdílet i společné hodnoty. Na prvním místě je pro nás spokojený zákazník, který se k nám bude rád vracet. A toho dosáhneme pouze profesionálně odvedenými službami celého našeho poštovního týmu.

Stáhněte si celý Etický kodex České pošty (PDF).

Proto jsou našimi firemními hodnotami:

Spokojený zákazník
je náš cíl

Všechny hodnoty, které sdílíme, jsou cestou k hodnotě nejvyšší – ke spokojenému zákazníkovi.

Kvalita a výkon
rozhodují o úspěchu

V dnešní době je důležitá kvalita. Ta je ale jen polovinou dobré služby. Tou druhou je rychlost. Aby od nás naši zákazníci odcházeli spokojeni, musíme jim nabídnout obojí.

Odpovědnost je pro nás
samozřejmostí

Svoji práci bereme vážně. Pouze poctivý a zodpovědný přístup je zárukou toho, že všechny úkoly dotáhneme do konce nejlépe, jak umíme.

Hledáme
nové cesty

Naše práce je naše budoucnost. A tu nám pomáhají měnit k lepšímu pouze nová řešení. Nespokojíme se s opakováním dobrého, hledáme to nejlepší.

Jsme loajální
tým

Ty nejlepší výkony může podávat pouze dokonale fungující tým, ve kterém se můžeme spolehnout jeden na druhého.

Etický kodex České pošty

Účelem Kodexu je podporovat uplatňování zásad chování v souladu s firemními hodnotami České pošty a předcházet tak jednání, které by bylo v rozporu s právními předpisy či s etickými principy, a to při veškerém jednání zaměstnanců České pošty. Tento normativní dokument byl schválen poradou vedení České pošty a projednán se zástupci odborových organizací. Kodex pomáhá při rozhodování ve složitých profesních situacích a ujasňuje požadavky na chování zaměstnanců v souladu s firemní kulturou České pošty.

Soubory ke stažení

  1. Etický kodex